جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: در هفته وحدت ۶ رویداد رسانه‌ای پسران و ۶ رویداد رسانه ای برای دختران حاج قاسم در استان قزوین برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از قزوین، حجت‌الاسلام یوسف پورآرین در گفت‌وگویی با اشاره به پایان هفته وحدت اظهار کرد: پاسداشت با شکوه این هفته و تلاش برای بیان اهمیت و لزوم وحدت در جهان اسلام مخصوصاً با توجه به شرایط منطقه در اولویت جشن‌های هفته وحدت بود.

وی افزود: در تمامی برنامه‌های هفته وحدت در استان قزوین برگزاری برنامه به صورت مردمی و با مشارکت مردم و هیئت‌های مذهبی در اولویت بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین بیان کرد: برگزاری جشن‌های خیابانی بزرگ و خانوادگی با محوریت نشاط اجتماعی و عنوان «امت احمد» در مرکز استان و به صورت محدودتر در سطح شهرستان‌های استان با همکاری شبکه امامت یکی از مهم‌ترین اقداماتی بود که صورت گرفت و با استقبال خوب مردم نیز روبرو شد.

وی از اطعام و توزیع نذورات در ایام هفته وحدت به نیت پیامبر اکرم (ص) با عنوان «نذر امت به نیت احمد» در سطح استان خبر داد و اضافه کرد: برگزاری مراسم «قرائت زیارت حضرت پیامبر اکرم (ص) از بعید» در روزهای دوازدهم و هفدهم ربیع الاول به صورت مساجد محوری و با هدایت و راهبری شبکه امامت انجام شد.

حجت‌الاسلام پورآرین ادامه داد: در راستای تولید محتوا در فضای مجازی نیز پویش‌ها و مسابقات عکس نیز با موضوع به تصویر کشیدن نمادهای اتحاد اهل تسنن و تشیع برگزار شد.

وی گفت: یکی از کارهای ماندگار در این هفته برگزاری جشن با عنوان علی حب النبی بود که در ۲۰ نقطه و با محوریت مساجد در سطح استان قزوین برگزار شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین با اشاره به برگزاری رویدادهای متفاوت در استان قزوین ادامه داد: ۶ رویداد رسانه‌ای پسران نوآوین و ۶ رویداد رسانه‌ای برای دختران حاج قاسم در شش شهرستان در هفته وحدت با موضوع اتحاد بین شیعه و سنی برگزار شد.

وی از برگزاری نشست توجیهی روش‌های ایجاد اتحاد بین اهل تسنن و تشیع ویژه دختران نوجوان خبر داد و تاکید کرد: برگزاری محفل انس با قرآن در راستای طرح زندگی با آیه‌ها و برگزاری مسابقه فوتبال در محلات با موضوع اتحاد شیعه و سنی از دیگر اقداماتی بود که در هفته وحدت در استان قزوین انجام شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha